Pariška Zadranka Katarina Livljanić oduševila Dubrovčane

2 min čitanja

Pjevačica i muzikologinja sa pariške Sorbone Katarina Livljanić uvodno je objasnila koncept i ideju programa – koji se vrti oko iste osi, a to je kako 20. stoljeće vidi srednji vijek

Ansambl Dialogos pod vodstvom Katarine Livljanić uz pijanista Danijela Detonija, priredio je 21. kolovoza, u atriju Kneževa dvora posebnu glazbeno-scensku festivalsku večer. U sklopu glazbenog programa 68. Dubrovačkih ljetnih igara, umjetnički dvojac poveo je festivalsku publiku u intimnu glazbenu šetnju kroz pariške salone s početka 20. stoljeća, ususret pjesnicima, glazbenicima, glumcima i ekscentricima inspiriranima srednjim vijekom

Pjevačica i muzikologinja Katarina Livljanić uvodno je objasnila koncept i ideju programa – koji se vrti oko iste osi, a to je kako 20. stoljeće vidi srednji vijek. Uz srednjovjekovne i neo-srednjovjekovne napjeve, na programu su bila i djela u kojima deklamacija i fragmenti gregorijanskih melodija ne služe samo revitalizaciji povijesnoga repertoara ili pak estetiziranoj glazbenoj arabeski, nego ponajprije užitku u sakralnim, erotskim i ironičnim scenama gdje je skoro nemoguće razlikovati pjev od govora, glume i igre, u virtuoznoj pratnji pijanista Danijela Detonija. Za kraj koncerta u Dvoru, umjetnici su na poklon publici izveli i Partie Carrèe Entre es Boudin Et Les Bouton.

Katarina Livljanić međunarodna je stručnjakinja za izvedbu gregorijanskoga korala i liturgijske glazbe ranoga srednjovjekovlja, a srednjovjekovnu glazbu i predaje na pariškome sveučilištu Sorbonne. S ansamblom Dialogos kojega je osnovala 1996., izvodi srednjovjekovni repertoar i vlastite originalne glazbeno-scenske projekte temeljene na srednjovjekovnim izvorima. Ansambl je nastupao u velikom broju europskih zemalja, u SAD-u, Kanadi, Sjevernoj Africi i Latinskoj Americi, uključujući brojne radijske i TV produkcije. Ansambl Dialogos podržava francusko Ministarstvo kulture i komunikacija.

Izvor: DF

Podijeli ovaj članak
Skip to content