Ciljevi platforme u 2016. su poticanje i sudjelovanje u izradi Nacionalne strategije razvoja kulturnih i kreativnih industrija, uz poštivanje strategije “Europa 2020” te osmišljavanje prijedloga potrebnih mjera i aktivnosti te javna promocija snage i važnosti ovih industrija
HDS ZAMP predstavio je novo izdanje brošure Kreativna Hrvatska s ciljem predstavljanja i uspostave uvjeta za iskorištavanje punog potencijala domaćih kulturnih i kreativnih industrija.
Kulturne i kreativne industrije (KKI) u Hrvatskoj po prvi su put udružile sve podsektore (od arhitekture, dizajna, gejming scene do glazbe, filma, medija, oglašavanja i drugih) i kroz suradnju Hrvatskog klastera konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija (HKKKKI) i Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) oformili zajedničku platformu ‘Kreativna Hrvatska’.
Ciljevi platforme u 2016. su poticanje i sudjelovanje u izradi Nacionalne strategije razvoja kulturnih i kreativnih industrija, uz poštivanje strategije “Europa 2020” te osmišljavanje prijedloga potrebnih mjera i aktivnosti te javna promocija snage i važnosti ovih industrija.
Glazbenici, filmaši, novinari, dizajneri i ostali dionici kulturne i kreativne industrije Hrvatskoj doprinose s više od 15 milijardi kuna godišnje, odnosno 6,3 milijarde bruto dodane vrijednosti te čine 2,3% hrvatskog BDP-a. Preko 42 tisuće radnih mjesta u KKI čini 3% od ukupno zaposlenih u Republici Hrvatskoj, a 8,9% ukupne zaposlenosti u Hrvatskoj otpada na kreativna zanimanja. Pritom svakako vrijedi ponoviti kako su KKI izuzetno otporne na gospodarsku krizu u kojoj jasno pokazuju porast, a snažno se oslanjaju na lokalnu radnu snagu, poglavito mlade ljude, ističu iz HDS ZAMP-a.
Brošura se može preuzeti ovdje www.zamp.hr (pdf, 2,72 MB).
(Culturenet.hr)