U utorak 14. svibnja studenti menadžmenta i marketinga turističkih destinacija, Visoke škole za komunikacijski menadžment „Edward Bernays“, na čelu sa dr. sc. Romanom Lekić, posjetili su Hrvatsku maticu iseljenika. Svoj iskustva vezana za iseljenički turizma, turizam hrvatskih manjina i marketinški potencijal iseljeničke baštine, ispred Hrvatske matice iseljenika, studentima su prenijeli rukovoditeljica Odsjeka iseljeničke baštine Ljerka Galic, voditeljica Odjela za marketing Ivana Rora i voditelj Odjela za hrvatske manjine Marin Knezović.
Tijekom sastanka sa studentima bilo je riječi o nedovoljno iskorištenima potencijalima iseljeničkog turizma i njegovim različitim oblicima, poput geneaološkog turizma (potraga za korijenima). Studentima su predstavljeni primjeri korištenja iseljeničke baštine u marketinške svrhe i u „brandiranju“ Hrvatske (poput projekta vezana za oca daktiloskopije Ivana Vučetića). Razgovaralo se i korištenju turističkih potencijala hrvatskih manjinskih zajednica u oblikovanju i osmišljavanju turističkih tura.
Ovaj posjet je početak suradnje Visoke škole za komunikacijski menadžment „Edward Bernays“ i Hrvatske matice iseljenika. Ova bi se trebala nastaviti suradnjom na izradi projekata i radova studenata Visoke škole i njihovim volontiranjem u Hrvatskoj matici iseljenika.