Promotivna kampanja HTZ-a

1 min čitanja

Na toj će se stranici do kraja rujna provoditi i nagradna igra u kojoj korisnici imaju šansu osvojiti sedmodnevno putovanje u Hrvatsku za dvije osobe

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) danas je u sklopu aktualne promotivne kampanje ‘Visit Croatia. Share Croatia.’ pokrenula posebnu web stranicu koja u stvarnom vremenu prenosi foto i video zapise turista u Hrvatskoj objavljene na društvenim mrežama.
Na toj će se stranici do kraja rujna provoditi i nagradna igra u kojoj korisnici imaju šansu osvojiti sedmodnevno putovanje u Hrvatsku za dvije osobe.
Napominjući kako će u spomenutoj nagradnoj igri sudjelovati svi pravilno označeni foto i/ili video materijali s Facebooka, Twittera, Instagrama i Vinea (društvene mreže), iz Glavnog ureda HTZ-a ističu da je u cijeloj kampanji ‘Visit Croatia. Share Croatia.’ novost da su u ulozi glumaca, režisera, modela i prezentera Hrvatske stvarni ljudi koji su je posjetili i svoja iskustva žele putem tih mreža podijeliti sa svijetom.
(HRT)

Podijeli ovaj članak
Skip to content