Predstavljen sustav prijave i odjave turista eVisitor

2 min čitanja

Do kraja godine uslijediti će daljnja edukacija obveznika, a u edukaciju će se aktivno uključiti sustav turističkih zajednica u suradnji s Glavnim uredom Hrvatske turističke zajednice kao i strukovna udruženja

Objavom Pravilnika o načinu vođenja popisa turista te o obliku i sadržaju obrasca prijave turista turističkoj zajednici (NN(126/15), uveden je novi sustav za prijavu i odjavu turista u Republici Hrvatskoj – eVisitor. Sustav eVisitor služit će prijavljivanju i odjavljivanju turista i prikupljanju i obradi podataka o pružateljima usluga smještaja te njihovim smještajnim objektima, a iznimno je važan za obračun i kontrolu naplate boravišne pristojbe kao i za obradu i analizu podataka za statistička izvješća u realnom vremenu te će biti dostupan besplatno svim korisnicima putem Interneta kao web aplikacija bez potrebe za instaliranjem na računalo. Pristup tom sustavu imat će više od 60 tisuća registriranih pružatelja usluga smještaja, 300- tinjak turističkih zajednica te tijela državne uprave vezano za obavljanje poslova iz njihove nadležnosti (Turistička inspekcija, Ministarstvo unutarnjih poslova, Porezna uprava, Carinska uprava, Državni zavod za statistiku i dr.).
Tijekom rujna i listopada ove godine provedena je edukacija djelatnika sustava turističkih zajednica diljem Hrvatske i to kroz 9 radionica kako bi se stvorili preduvjeti da se započne s unosom u eVisitor obveznika prijave i odjave te obveznika plaćanja boravišne pristojbe. Do kraja godine uslijediti će daljnja edukacija obveznika, a u edukaciju će se aktivno uključiti sustav turističkih zajednica u suradnji s Glavnim uredom Hrvatske turističke zajednice kao i strukovna udruženja.
„eVisitor će biti centralno mjesto na kojem će pružatelji usluga na vrlo jednostavan način, bez dodatnih troškova moći izvršiti sve svoje obveze prema nadležnim tijelima, a cjelokupni administrativni i financijski kapacitet moći će se usmjeriti na aktivnosti kreiranja marketinških politika na razini svojeg objekta i destinacije. U budućim je razdobljima u okviru ovog sustava planiran i razvoj dodatnih, tzv. „business inteligence“ modula koji će omogućiti još kvalitetnije upravljanje destinacijama te turističkom ponudom, ali i integriranim marketinškim aktivnostima svih korisnika sustava“, ističe ministar turizma Darko Lorencin.

Prezentacija

Podijeli ovaj članak
Skip to content