Novi film, novi album i američka turneja

3 min čitanja

Film “From Pula 2 Pula” prati Hausera i Šulića na koncertu u prepunoj pulskoj Areni, a kroz pripreme za koncert donosi i kratku priču o njihovim počecima. Cellosi uskoro kreću na američku turneju, a nakon Londona odlaze u Sjevernu Ameriku gdje će imati 42 koncerta u četrdeset dana

Violončelistički dvojac 2Cellos u protekle je četiri godine prošao neočekivani put od anonimnih studenata do svjetskih zvijezda, a intenzivan ritam nastavljaju i dalje – 7. veljače su u Zagrebu premijerno prikazali dokumentarac o svom nastupu u pulskoj Areni, predstavili novi album ‘Celloverse’ te najavili još jednu američku turneju.
Film “From Pula 2 Pula” prati Stjepana Hausera i Luku Šulića na koncertu u prepunoj pulskoj Areni, a kroz pripreme za koncert donosi i kratku priču o njihovim počecima, od spota “Smooth Criminal” snimljenog u skromnim uvjetima, koji je s You Tubea pokrenuo lavinu koja traje i danas.
Hauser je najavio da uskoro kreću na američku turneju, nakon Londona odlaze u Sjevernu Ameriku gdje će imati 42 koncerta u četrdeset dana. Luka Šulić je ocijenio kako se novim, trećim albumom “Celloverse” vraćaju svojim korijenima, producirali su ga sami kao i prvi album i on ga smatra njihovim najnaprednijim albumom dosad. Po njegovim riječima, oni nisu samo bend koji svira obrade, nego žele pjesme podići na višu razinu i dati im nešto svoje.
“Celloverse” ima trinaest pjesama koje ponovno spajaju rock, klasiku, metal. Među njima su i “Thunderstruck” (AC/DC), čiji je spot dosad već pogledan više od 30 milijuna puta, “I Will Wait” (Mumford & Sons), “Wake Me Up” (Aviciija), “The Trooper” (Iron Maidena), “They Don’t Care About Us” (Michaela Jacksona), “Live and Let Die” (Paula McCartneyja), na kojoj gostuje slavni pijanist Lang Lang. Uz standardno izdanje, bit će dostupna i njegova deluxe verzija sa sedam spotova, među kojima su i dva livea iz rasprodane pulske i zagrebačke Arene.
2Cellos su već nekoliko puta obišli svijet, velikim dijelom s Eltonom Johnom, a nakon SAD-a ponovno odlaze u Japan, gdje imaju veliki broj obožavatelja. U toj su zemlji ove godine, na svoj četvrti rođendan dobili svoj dan – 20. siječnja, što je datum kada su na YouTubeu objavili “Smooth Criminal”.
(Hina/Culturenet)

Podijeli ovaj članak
Skip to content