Autorica izložbe dugi niz godina djeluje u okviru Hrvatskog kulturnog društva Pomurje kao dizajnerica plakata, časopisa, promotivnog materijala i dr.
Projekt ‘100 days 50 logos’ nastao je kao osobni izazov mlade grafičke dizajnerice koji je trajao 100 dana, i u prvom redu je karakterističan za elektroničke medije i društvene mreže. Stoga se u početku projekta otvorila namjenska web stranica, gdje su se svi logotipi usputno objavljivali. Preko društvenih mreža tu je izložbu virtualno pratilo više od 500 ljudi iz Slovenije i inozemstva.
Svi logotipi nastali su na osnovi ilustracija , koje su digitalizirane, što dizajnu daje veliku mjeru originalnosti. Anja je u okviru projekta ostvarila logotipe za različite fiktivne produkte i robne marke, a specifična odlika njenih logotipa su zabavni motivi i igre riječi.
Projekt ni izdaleka nije završen izradom zadnje ilustracije. Na osnovi odličnog odaziva na društvenim mrežama, autorica se odlučila da logotipe oživotvori u obliku tiskovina na tekstilu. Tako se rodila robna marka Weird Youth.
Sama od sebe, nakon izrade 50 logotipa, nametnula se ideja o izložbi tiskanih grafika. Autorica Anja dugi niz godina djeluje u okviru Hrvatskog kulturnog društva Pomurje kao dizajnerica plakata, časopisa, promotivnog materijala i dr.
Otvorenje izložbe u Lendavi, 10. veljače, vodio je Sandi Horvatič, a u kulturnom djelu otvorenja predstavili su se članovi ljubljanskog rock benda Charles Darwin (hkdpomurje).
Priredba je nastavljena s Afrer koncertom & Jam Sessionom u Klubu lendavskih studenata Mansardi u organizaciji Mladih HKD-a.
Tekst: Đanino Kutnjak