Njihov originalni dizajn slova pobijedio je krajem siječnja na velikom natječaju u konkurenciji najboljih francuskih dizajnerskih studija. “Louvre Sans” i “Louvre Serif” Muzej Louvre će ekskluzivno koristiti pet godina, a nakon toga postoji mogućnost i trajnog otkupa
Najpoznatija kulturna institucija na svijetu, pariški Muzej Louvre, početkom svibnja će promijeniti svoj 23 godine stari vizualni identitet. Uz redizajnirani identitet Louvre će dobiti i novu primarnu tipografiju, “Louvre Sans” i “Louvre Serif”.
Ta vijest za Hrvatsku možda ne bi bila toliko važna da autori nove tipografije pariškog muzeja nisu mladi hrvatski dizajneri Sandro Dujmenović (28) i Marko Hrastovec (26), piše Zadarski.hr. Naime, njihov originalni dizajn slova pobijedio je krajem siječnja na velikom natječaju u konkurenciji najboljih francuskih dizajnerskih studija. Nova slova koja su dobila naziv “Louvre Sans” i “Louvre Serif” Muzej Louvre će ekskluzivno koristiti pet godina, a nakon toga postoji mogućnost i trajnog otkupa.
O ovom sjajnom uspjehu mladih hrvatskih grafičkih dizajnera, Zadarski.hr je razgovarao sa Zadraninom Sandrom Dujmenovićem koji je, nakon nekoliko godina radnog iskustva u agenciji Bunch te kao art direktor u digitalnoj agenciji Brlog iz grupe Bruketa&Žinić, nedavno u Zagrebu pokrenuo svoj samostalni studio SDDS (Sandro Dujmenović Design Studio).
Kako je došlo do suradnje s muzejom Louvre?
– Suradnja je krenula preko natječaja kojeg je Louvre organizirao krajem 2015. godine. Nakon 23 godine otkad je Pierre Bernard predložio novi logotip i identitet, muzej je odlučio osvježiti ga. Na tom pozivnom natječaju za novi vizualni identitet na kojem su sudjelovali najbolji francuski dizajneri, studiji i agencije, među kojima i agencija Dream On, koja je stupila sa mnom u kontakt nakon što je prošla određene faze natječaja. Do mene su došli nakon što su na internetu vidjeli moj portfolio i reference.
Interesantno je to da je u natječaju bilo definirano da ne smije biti značajnih izmjena na logotipu Pierrea Bernarda, što nam je ostavilo prostora da radom na ekskluzivnim tipografijama odnesemo prevagu u odnosu na druge natjecatelje. Stari logotip, kako opisuje Design Observer, najbliže je neidentificiranom letećem objektu: ime muzeja postavljeno je na crno-bijelo nebo uz delikatan komadić cirusa koji klizi iznad pariškog neba. Novi identitet je samo poštovao tu ideju i oslobodio ga granica formata, gdje je ploha neba postala još veća i slobodnija ovisno o formatu na kojem se logotip nalazi.