Kongres je otvorio ravnatelj Centra za istraživanje hrvatskog iseljeništva Marin Sopta, a među brojnim voditeljima i izlagačima, koji su sudjelovali u zanimljivim panelima, bili su i predsjednik Uprave PwC Hrvatska John Gašparac, menadžer koji je doveo Ultra Europe festival u Split Joe Bašić, povratnik iz Kanade, Marion Duzich, vlasnik i direktor Waterman Svpetrvs hotela na Braču i Ivan Zdunić, jedan od najbogatijih Hrvata u Kanadi
Kongres, održan 17. i 18. svibnja, otvorio je ravnatelj Centra za istraživanje hrvatskog iseljeništva Marin Sopta. Video linkom, čestitkom i željom na uspješnom radu kongresa oglasila se i predsjednica Republike Hrvatske, Kolinda Grabar-Kitarović. “Posebno mi je drago što ovaj skup ukazuje na važnost ulaganja hrvatskih iseljenika u hrvatski turizam,” istaknula je Grabar-Kitarović.
Zvonko Milas, državni tajnik u Središnjem državnom uredu za Hrvate izvan RH kazao je kako se kao zemlja mijenjamo i napredujemo, ali nedovoljno brzim tempom. „Ova konferencija izvrsna je za one koji traže svoje prilike za investicije u jednoj od najpropulzivnijih grana hrvatskoga gospodarstva – turizmu“, izjavio je Milas.
Državni tajnik u Ministarstvu turizma Tonči Glavina, i sam povratnik iz Amerike, poručio je da je sad pravo vrijeme za povratak i investicije u Hrvatsku. „Predstavnici dijaspore svojim su povratkom donijeli znanje, transfer tehnologije, moderne metode poslovanja i najbolje prakse u turističkom sektoru iz cijelog svijeta, “ između ostalog je u svom govoru rekao Ivan Barbarić, potpredsjednik HGK za međunarodne poslove.
Među brojnim voditeljima i izlagačima, koji su sudjelovali u zanimljivim panelima, bili su i predsjednik Uprave PwC Hrvatska John Gašparac, menadžer koji je doveo Ultra Europe festival u Split Joe Bašić, povratnik iz Kanade, zatim Marion Duzich, vlasnik i direktor Waterman Svpetrvs hotela na Braču koji je sažeo svoje iskustvo riječima: „Nije lako poslovati u Hrvatskoj. Ima loših dana, potrošio sam mnogo novca i živaca, ali danas imam 600 radnika.“
Tijekom ove dvodnevne konferencije, kroz radne panele, prezentirane su uspješne priče povratnika koji su uložili u hrvatski turizam, razgovaralo se o brendiranju Hrvatske, investicijama u turističke niše poput zdravstvenog i kulturnog turizma te o inovacijama u turizmu, rekao je, između ostalog, kako su za uspjeh nužni znanje, zvanje i imanje.
Tekst i fotogalerija (moja-domovina.net)