Nakon šest godina rada i uloženih 2,5 milijuna eura u razvoj električnog automobila Vjekoslav Majetić, vlasnik Dokinga, pokreće serijsku proizvodnju. a Baterija Dokingova električnog automobila XD-a, koji mijenja ime i zvat će se Loox, puni se pomoću punjača priključivanjem na običnu električnu utičnicu
Nakon šest godina rada i uloženih 2,5 milijuna eura u razvoj električnog automobila Vjekoslav Majetić, vlasnik Dokinga, ovaj mjesec pokreće serijsku proizvodnju svojega XD-a, koji mijenja ime i zvat će se Loox. Majetića su nazvali iz Mazde i pojasnili da su oni naziv XD smislili i zaštitili pa bi bilo dobro da ga više ne koristi za Dokingov električni trosjed.
U nultoj seriji na zagrebačkom Žitnjaku, gdje je i smješten Dokingov pogon za proizvodnju strojeva za rad u rudniku i za razminiranje te vatrogasnih strojeva za izvoz, proizvest će prvih pet električnih automobila koji će biti registrirani, a vozit će ih zaposlenici Dokinga. Prvi već do kraja ovog mjeseca, a ostale do kraja godine. S datumom proizvodnje prvog automobila ne želi se ureći jer kasni već tri tjedna zbog praznika, godišnjih odmora, sezone skijanja, pa i ovogodišnjeg zagrebačkog snijega.
Baterija Dokingova električnog automobila puni se pomoću punjača priključivanjem na običnu električnu utičnicu. Jedno punjenje u cijeni struje stoji 25 kuna, što ga po potrošnji čini znatno ekonomičnijim od automobila na gorivo. Otprilike devet puta jeftinijim za korištenje.
Majetić je prototip prvog hrvatskog električnog automobila počeo raditi prije četiri godine, kada se još nije pretpostavljalo da će gospodarska kriza, koja je godinu prije zahvatila Europu i svijet, prerasti u dugogodišnju recesiju. Tada je Majetić procjenjivao da će svoj električni automobil moći isplativo prodavati po cijeni od 20 tisuća eura i da će već 2009. uspjeti proizvesti desetak komada.
(http://www.jutarnji.hr)