Prvo hrvatsko izlaganje unikatnih dizajnerskih plakata u «galeriji» na otvorenom omogućilo je sedamnaest vrsnih domaćih dizajnera i dizajnerskih timova koji su osmislili isto toliko plakata, koji su “random” postavljeni po ulicama grada
Ovoga tjedna otvoren je novi web portal www.vizkultura.hr. Portal je namijenjen afirmaciji vizualne kulture, umjetnosti, fotografije, dizajna i arhitekture s naglaskom na domaću kreativnu produkciju. Ovom prigodom ostvaren je i projekt promocije PLAKATIRANJE – Ulica je postala galerija, za potrebe jačanja vizualne kulture!
,Ako ste proteklog vikenda po Zagrebu, odnosno Citylights «kutijama» uz ceste ili tramvajske i autobusne stanice, primijetili neke originalne, vizualno atraktivne, drugačije i sadržajno (ne)primjerene vizuale, svjedočili ste prvom hrvatskom izlaganju unikatnih dizajnerskih plakata u «galeriji» na otvorenom.
Sedamnaest vrsnih domaćih dizajnera i dizajnerskih timova osmislilo je isto toliko plakata, koji su “random” postavljeni po ulicama Zagreba, parazitirajući u prostor inače rezerviran za reklamnu industriju. Svojim sadržajem, tekstualno, slikovno i kontekstualno se ističući iz okruženja, kroz efekt iznenađenja i neuklapanja, plakati nastoje provocirati ili oduševiti prolaznika te potaknuti njegovu reakciju.
Autori koji potpisuju plakate su talentirani, nagrađivani, osebujni i hrabri domaći dizajneri i vizualni umjetnici, a to su (abecednim redom): Ana Labudović i Matea Jocić, Booboo Tannenbaum, Dario Dević i Hrvoje Živčić, Fiktiv, Ivor Tomljanović, Ivorin Vrkaš (Rational International), Karlo Kazinoti i Mišo Komenda, Kuna Zlatica, Manasteriotti ∞ Marić, Oaza (Bačun, Borovnjak, Bratović, Ivezić, Kolar, Poljanec), Oleg Šuran, Pero Vojković, Sensus Design Factory, Studio Borčić i Tanja Prlenda, Superstudio 29, Šesnić& Turković te Vedran Klemens.
(www.d-a-z.hr)