Dizajnerima Bruketa&Žinić&Grey dvije nagrade Red Dot Design

3 min čitanja

Hrvatski dizajn potvrdio je svjetski značaj sa čak dvije nagrade Red Dot, a osvojili su ih Bruketa&Žinić&Grey za brend dizajn Grand Park Hotela Rovinj i za ambalažu pjenušavog vina Untouched by Light

 

 

Hrvatski dizajn potvrdio je svjetski značaj sa čak dvije nagrade Red Dot, a osvojili su ih Bruketa&Žinić&Grey za brend dizajn Grand Park Hotela Rovinj i za ambalažu pjenušavog vina Untouched by Light,  izvijestili su četvrtak iz te zagrebačke dizajnerske agencije.

Jednu od najtraženijih međunarodnih oznako za kvalitetu u dizajnu – Red Dot, hrvatski dizajneri Bruketa&Žinić&Grey dobili su za brend dizajn Grand Park Hotela Rovinj nastao u suradnji s Maistrom, te za ambalažu pjenušavog vina Untouched by Light, koja je realizirana s Radgonskim goricama.

Nagrada Red Dot (Red DotDesign Award) jedna je od najprestižnijih međunarodnih nagrada za dizajn koju dodjeljuju Red Dot GmbH & Co. KG. Postoje nagradne kategorije za dizajn proizvoda, dizajn marke i komunikacije, kao i koncepte dizajna.  Dodjeljuje se već 65 godina.

Brend dizajn Grand Park Hotela Rovinj oblikovan je kao dnevnik putovanja kroz skice i bilješke posjetitelja. Umjesto još jednog ekrana, u svakoj sobi čekaju bilježnica i polaroid fotoaparat koji posjetitelja motiviraju na istraživanje Rovinja. Izloženi manje poznatim lokalnim pričama, posjetitelji sukreiraju vizualni identitet čuvanjem vlastitih uspomena u dnevniku putovanja. Mala bilježnica postaje središnja točka interakcije, a u njoj identitet mjesta postaje osoban i uvijek nanovo kreiran. U svome prvom ciklusu, vizualni identitet dijeli impresije svojih prvih gostiju – četiriju umjetnika koji su istražili destinaciju, navodi se u priopćenju.

Untouched by Light Radgonskih gorica je prvo pjenušavo vino na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome mraku. S obzirom da izloženost vina svjetlu smanjuje kvalitetu aroma, ovo je pjenušavo vino proizvedeno u potpunoj odsutnosti svjetla. Naočale za noćno gledanje koriste se tijekom noćne berbe, rotacije boca i pakiranja. Jednom kada izađe iz špilje u kojoj odležava, vino se štiti crnom bocom, omotanom u 100 posto reciklirajuću vakumiranu vrećicu koja dodatno blokira svjetlo i zrak, priopćeno je.

Bruketa&Žinić&Grey dio je međunarodne mreže reklamnih agencija Grey od kada je 2017. najveća svjetska grupacija za komunikacijske usluge WPP investirala u agenciju Bruketa&Žinić OM. Unutar Grey mreže agencija djeluje kao brand, product & retail design hub te kao digital shopper hub.

Agenciju Bruketa&Žinić OM osnovali su u Zagrebu 1995. Davor Bruketa i Nikola Žinić. Jedna je od najviše nagrađivanih reklamnih agencija u jugoistočnoj Europi s preko 600 međunarodnih nagrada za kreativnost i efikasnost u oglašavanju i dizajnu. (Hina)

 

 

Podijeli ovaj članak
Skip to content