Knjigu su predstavili don Antun Šuljić, povjesničarka umjetnosti Liliana Domić i autorica Matija Maša Vekić. Vekić je u knjizi prikazala veliki umjetnički opus Mile Wod i važnost njenoga sakralnog ali i svjetovnog rada
U crkvici Corpus Domini u Zagrebu 29. svibnja predstavljena je monografija o hrvatskoj kiparici Mili Wod. Knjigu su predstavili don Antun Šuljić, povjesničarka umjetnosti Liliana Domić i autorica Matija Maša Vekić.
Kiparica Mila Wod uz brojna umjetnička djela, posebno se posvetila i djelima koja se danas nalaze u unutrašnjosti zavjetne crkvice Corpus Domini kad se ona dovršavala u prvoj polovici 1941. godine. Sama je izradila nacrt za oltar i dva ambona, pričesnu ogradu, ispovjedaonicu, medaljone sv. Ivana Vianneyja i sv. Josipa Cottolenga, zatim posudu za blagoslovljenu vodu te dva monumentalna kipa Srca Isusova i Srca Marijina.
Autorica knjige Matija Maša Vekić rekla je kako je kiparica sebe “smatrala Zagrepčankom, katolkinjom, Hrvaticom. Završila je akademiju u Zagrebu, postdiplomski na Saint-Michel u Parizu. Susrela se s Augustinom Rodinom koji ju je jako hvalio i divio se njenoj dječici koju je izradila za našu sveučilišnu knjižnicu u Zagrebu.”
Mila, pravim imenom Ljudmila Wodsedalek (Budimpešta, 18. studenoga 1888. – Zagreb, 18. listopada 1968.), hrvatska je kiparica i autorica dva poznata kiparska djela, spomenika Stjepanu Radiću postavljenom 1936. godine u Petrinji, gdje je bila pedagoginja te umjetničke posmrtne maske kardinala Alojzija Stepinca. Prva je školovana kiparica, prva žena autorica spomeničke plastike.