Operni repertoar Kristine Šop kreće se od Mozartove Papagene u “Čarobnoj fruli” do Musette u “La Bohème” i Adele u „Šišmišu“

Gdje god je mlada sopranistica Kristina Šop pjevala, oduševila je publiku. Kristina danas ne može ni predahnuti od brojnih koncerata i opernih angažmana u Njemačkoj i inozemstvu. Nastupi u Hans Seidel Stiftung Münchenu, u komornoj operi Neuburg, Bavarskoj komornoj operi, kongresnom centru Bad Homburgu, Abbazia di Cervara di Portofino (Italija) i u Münchenskoj filharmoniji samo su neki od njenih značajnijih nastupa.
Imala je samo tri godine kada je s roditeljima iz Slavonske Požege doselila u Njemačku, u München. Prve sate pjevanja Kristina je dobila sa 16 godina. Podučavala ju je američka operna pjevačica Delcine Stevenson koja je u Americi surađivala i sa slavnim Leonardom Bernsteinom. Kristina je studirala i solo pjevanje na Glazbenoj akademiji u München. Izučavala se i kod jako uglednih profesora kao što su Ingeborg Hallstein i Barbara Bonney na Mozarteumu u Salzburgu.
– Klavir sam počela svirati sa samo osam godina i zapravo sam preko klavira došla do klasike. Kao malo dijete sam htjela postati pjevačica, ali za popularnu glazbu. Moji roditelji nisu veliki glazbenici, niti su slušali klasičnu glazbu. Otac je jedini u obitelji malo svirao harmoniku i gitaru, ali u meni se rodila ta ljubav – priča Kristina.
Raduju je, kaže, angažmani u Hrvatskoj. U Istri se družila i s hrvatskim iseljenicima iz Kanade. Uskoro planira snimanje nosača zvuka s vokalnom ženskom skupinom HKM Lira, operni projekt s komornom operom u Münchenu, a čekaju je i pet koncerata u Istri.
– Jako volim Händela, Mozarta, Verdija, Puccinija i Bellinija a i operetu i mjuzikl. U posljednje vrijeme pjevam i jazz. Imam jako raznoliki repertoar, ali moj operni repertoar kreće se od Mozartove Papagene u “Čarobnoj fruli” do Musette u “La Bohème” i Adele u “Die Fledermaus”.
Inače, Kristina Šop osvojila je drugo mjesto u izboru Večernjakove domovnice 2010. za najpopularniju glazbenicu u hrvatskom iseljeništvu.
(Fenix magazin)