Portal pruža informacije o utjecaju različitih vrsta medija na djecu, obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipi, utjecaj medija na razvoj djece te nudi niz savjeta roditeljima kako postupiti u svakodnevnom odgoju

Hrvatska internetska domena bogatija je za tematski portal nazvan Medijska pismenost koji obrađuje teme vezane uz informiranje i izobrazbu roditelja, dječjih skrbnika i učitelja o odgovornom korištenju televizije, sadržaja s interneta, društvenih mreža, novina i časopisa.
Portal su zajedno pokrenuli Agencija za elektroničke medije i UNICEF uz pomoć partnera među kojima su Akademija dramske umjetnosti, Fakultet političkih znanosti u Zagrebu, Hrvatski audiovizualni centar, Hrvatski filmski savez te drugi suradnici. Ideja o nastanku portala proizašla je iz suradnje Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a na kampanji „Birajmo što gledamo“ koja je preko različitih primjera prikazala mogući utjecaj medija na djecu i roditelje.
Koliki je utjecaj medija na školsku djecu u Hrvatskoj govore i rezultati provedenih istraživanja prema kojima djeca tjedno gledaju televizijski program do deset sati bez nadzora odrasle osobe, a dnevno djeca i mladi prosječno provode pet sati na internetu. Istraživanje pokazuje da 68 posto roditelja djece predškolske dobi drži da je njihovoj djeci od najranije dobi potreban medijski odgoj, a 73 posto smatra da bi roditelji, kao i odgajatelji i učitelji, djecu trebali medijski odgajati.
Navedeni rezultati istraživanja govore koliko je bitna medijska pismenost koja razvija vještine, znanja i spoznaje za učinkovito i sigurno korištenje medija. Stoga Portal pruža informacije o utjecaju različitih vrsta medija na djecu, obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipi, utjecaj medija na razvoj djece te nudi niz savjeta roditeljima kako postupiti u svakodnevnom odgoju.
(NSK)