Na njihov dan – 20. siječnja – objavljeni su prvi primjerci novog albuma “Celloverse” i to posebno izdanje za japansko tržište, dok će u ostatku svijeta novi album izaći 27. siječnja

2CELLOS su, na njihov četvrti rođendan, u Japanu dobili svoj dan – 20. siječanj proglašen je 2CELLOS danom. To je bila savršena prilika da se Luka i Stjepan ludo provedu sa svojim obožavateljima na vrhu Tokyo Towera gdje im je uručen certifikat uz proglašenje 2CELLOS dana.
Naime 2011., su 2CELLOS na YouTubeu objavili spot za Smooth Criminal koju u originalu izvodi Michael Jackson. Ubrzo nakon objave, osvojili su milijune obožavatelja i krenula je svjetska karijera koja ide samo uzlaznom putanjom.
Nedugo nakon izlaska tog spota, u Japanu je nastala manija za 2CELLOSIMA, a posljednji album prodan je u zlatnoj naknadi, većoj od 100 tisuća primjeraka, što ih je svrstalo u najuspješnije izvozne glazbenike u Japanu. Na njihov dan objavljeni su prvi primjerci novog albuma “Celloverse” i to posebno izdanje za japansko tržište, dok će u ostatku svijeta novi album izaći 27. siječnja.
(Večernji.hr)

Pratite ih na Facebooku