Pjevačica i muzikologinja Katarina Livljanić, međunarodna je stručnjakinja za izvedbu gregorijanskoga korala i liturgijske glazbe ranoga srednjovjekovlja, a s ansamblom Dialogos kojega je osnovala 1996., izvodi srednjovjekovni repertoar i vlastite originalne glazbeno-scenske projekte

Koncert Ansambla Dialogos pod vodstvom Katarine Livljanić uz pijanista Danijela Detonija, u sklopu glazbenog programa 68. Dubrovačkih ljetnih igara, poveo je 21. kolovoza festivalsku publiku u glazbenu šetnju kroz pariške salone s početka 20. stoljeća, ususret pjesnicima, glazbenicima, glumcima i ekscentricima inspiriranima srednjim vijekom.
Pjevačica i muzikologinja Katarina Livljanić, međunarodna je stručnjakinja za izvedbu gregorijanskoga korala i liturgijske glazbe ranoga srednjovjekovlja, a s ansamblom Dialogos kojega je osnovala 1996., izvodi srednjovjekovni repertoar i vlastite originalne glazbeno-scenske projekte temeljene na srednjovjekovnim izvorima. Ansambl je nastupao u velikom broju europskih zemalja (među ostalima u Cité de la musique u Parizu, BOZAR u Bruxellesu, Edinburgh International Festival, WDR sezoni u Kölnu, Festivalima u Utrechtu i Antwerpenu, gdje je 2012. godine Katarina Livljanić bila i gostujući umjetnički savjetnik ), u SAD-u (Boston Early Music Festival, Lincoln Center te Metropolitan Museum u New Yorku), Kanadi, Sjevernoj Africi i Latinskoj Americi, uključujući brojne radijske i TV produkcije. Ansambl Dialogos podržava francusko Ministarstvo kulture i komunikacija, a ovaj program koji će u ponedjeljak biti predstavljen u Dvoru premijerno je izveden 2008. godine na Festivalu d’Ambronay. Danijel Detoni glazbeno je obrazovanje započeo u Zagrebu u klasi Olge Detiček u Glazbenoj školi Vatroslav Lisinski, a nastavio u razredima Lászla Baranyayja i Balázsa Kecskésa na Glazbenom sveučilištu Liszt Ferenc u Budimpešti te Itamara Golana na Konzervatoriju u Parizu. Svoja je znanja stjecao i u radu s renomiranim umjetnicima kao što su Pnina Salzman, Emanuel Krasovsky, Hamsa al-Wadi, Felix Gottlieb, Pál Éder i Dénes Várjon.

Slavna Katarina Livljanić ističe kako je „uz srednjovjekovne i neo-srednjovjekovne napjeve, na programu uvrstila i djela u kojima deklamacija i fragmenti gregorijanskih melodija ne služe samo revitalizaciji povijesnoga repertoara ili pak estetiziranoj glazbenoj arabeski, nego ponajprije užitku u sakralnim, erotskim i ironičnim scenama gdje je skoro nemoguće razlikovati pjev od govora, glume i igre.“

Izvor: Grad Dubrovnik