Konferencija je vodila putovima rimskih careva, odnosno vinskim rutama srednjeg i južnog toka Dunava u sklopu projekta Cultural Routes in the middle and lower Danube region. Baranja je, između ostalog, predstavljena kroz vina vinarija Belje, Kolar i Josić, koja su oduševila goste i sudionike konferencije na Dunavu, a boje hrvatskog dijela dunavske regije ”branila” su i iločka vina
Ploveći nabujalim Dunavom od Beograda do Bratislave, djelatnici TZ Baranje prezentirali su predstavnicima ministarstava i turističkih agencija podunavskih država ponudu regije između Dunava, Drave i granice s Republikom Mađarskom. Trodnevnu Dunavsku brodsku konferenciju organizirao je Danube Competence Centre (Dunavski kompetencijski centar) iz Beograda s partnerima iz EU, ministarstvima ekonomije Srbije, Rumunjske i Bugarske te Hrvatskom gospodarskom komorom.
– Plutajuća konferencija Dunavom za cilj je imala povezati ponuđače turističkih usluga, dakle vinare, muzejske lokacije starog Rima, turističke zajednice, incoming turističke agencije i slične subjekte u podunavskim zemljama jugoistočne Europe s turističkim agencijama iz regije te iz zapadne Europe, posebice s njemačkim tržištem – objašnjava Nenad Bračun, direktor TZ Baranje.
Naglašava kako je brodska konferencija vodila putovima rimskih careva, odnosno vinskim rutama srednjeg i južnog toka Dunava u sklopu projekta Cultural Routes in the middle and lower Danube region. Baranja je, između ostalog, predstavljena kroz vina vinarija Belje, Kolar i Josić, koja su oduševila goste i sudionike konferencije na Dunavu, a boje hrvatskog dijela dunavske regije ”branila” su i iločka vina.
– Baranjska i iločka vina ostala su bez jače konkurencije među regionalnim rivalima. Uz standardnu graševinu, merlot i traminac, najveće pohvale odnijela su rose baranjska vina, što je potvrdila većina putnika na cruiseru River Art – tvrdi Bračun, napominjući kako su vlastitu vinsku ponudu predstavile ukupno 32 vinske podregije iz četiri države. Dodaje kako su sudionici konferencije (među kojima i partneri iz talijanskih odnosno engleskih turističkih organizacija) zaključili da je Hrvatska otišla poprilično daleko u smislu organiziranosti turističke gastro i vinske ponude, uz dobro razvijenu mrežu vinskih cesta, brojnost vinarija po vinskoj cesti, restorana, seoskih gospodarstava, popratnih tematskih festivala te sajmova.
(Glas Slavonije)