Svečanom otvorenju konferencije, koja se po prvi put održala u Ozlju, nazočili su predstavnici grada i županije, Središnjeg državnog ureda za Hrvate izvan RH te ravnatelj Hrvatske matice iseljenika Mijo Marić
U suradnji s Državnim uredom za Hrvate izvan RH, Hrvatskom maticom iseljenika, Hrvatskom gospodarskom komorom, Karlovačkom županijom te ove godine pod posebnim pokroviteljstvom Grada Ozlja i gradonačelnice Gordane Lipšinić održana je četvrta po redu konferencija Brending Hrvatske.
Svečanom otvorenju konferencije, koja se po prvi put održala u Ozlju, od 20 do 22. travnja u dvorcu Zrinskih i Frankopana, nazočili su predstavnici grada i županije, Središnjeg državnog ureda za Hrvate izvan RH te ravnatelj Hrvatske matice iseljenika Mijo Marić.
Projekt je zanimljiv i medijski atraktivan po mnogočemu. Prije svega po profilu samih predavača – velike koncentracije hrvatske pameti i izvrsnosti na jednome mjestu – Davor Pavuna, Martina Filjak, Andrija Čolak, Miroslav Vrankić, Marijan Bušić, Goran Bandov, Anja Bauer, Plinio Cuccurin, Tomislav Antunović, Marija Selak, Višnja Starešina, mladi operni pjevač iz Ozlja koji je debitirao u Kraljevskoj operi u Londonu Leon Košavić i mnogi drugi, koji su u tri dana konferencije podijelili svoja iskustva, prije svega na temu brendinga.
Ipak, najveća posebnost konferencije krije se u inovativnom pristupu rada predavača s polaznicima koji je naglašeno praktičan, interaktivan i prije svega osoban. Gledaju izbjeći suvišnu akademičnost te se priklanjaju opuštenom, „američkom stilu“ – naglasio je Petar Čurić prigodom otvaranja konferencije.
Gradonačelnica Ozlja Gordana Lipšinić istaknula je važnost dolaska ovakve konferencije u Ozalj i povijesni dvorac Zrinskih i Frankopana. Gradonačelnica je sudionicima priredila poseban i sadržajan razgled Ozlja.
Hrvatska matica iseljenika od početka je prepoznala ovaj projekt i uvijek svojim iskustvom i znanjem, koje se temelji na dugogodišnjem radu s hrvatskim iseljeništvom i više od 65 godina postojanja, poticala stvaranje dobrih veza s domovinom koje se temelje prije svega na povjerenju. A na povjerenju se gradi i brend – rekao je ravnatelj HMI Mijo Marić na svečanom otvaranju.
Kroz tri dana konferencije te bogatstva tema koje su obrađene, i na kojima se temelje i novi načini brendiranja, progovorilo se i o stanju medija u Hrvatskoj s posebnim naglaskom na medije u iseljeništvu. Ta bogata i važna medijska mreža, posebice kada je u pitanju promocija Hrvatske a temelji se na životnom iskustvu svakog Hrvata koji živi izvan RH, ogleda se u postojanju i bogatom sadržaju mjesečnika Matica, trenutačno jedinog časopisa za iseljene Hrvate koji se izdaje u domovini.
Tekst: Ivana Rora