Splitsko-dalmatinska, Šibensko-kninska i Zadarska županija predstavljene su na video konferencija „Solo Croatia Project“, a promocija hrvatskog turizma nastavit će se do kraja svibnja
Predstavljanje turističke ponude Splitsko-dalmatinske, Šibensko-kninske i Zadarske županije održano je prošli tjedan 4. video konferencijom „Solo Croatia Project“.
Na video konferenciji u organizaciji konzultantice za turizam Irene Rapoport i uz potporu Veleposlanstva Republike Hrvatske u Izraelu sudjelovalo je 23 hrvatskih i izraelskih sudionika.
Splitsko-dalmatinsku županiju predstavila je agencija Dreamtime, koja je ove godine u veljači već sudjelovala i na IMTM Tel Aviv, najvećem turističkom sajmu u Izraelu. Na video konferenciji predstavljena je kulturna, ugostiteljska i hotelska ponuda grada Splita, Trogira kao i otoka Brača, Hvara, Šolte i Visa.
Šibensko –kninsku županiju s posebnim osvrtom na kulturnu i povijesno-umjetničku ponudu grada Šibenika te na prirodne ljepote nacionalnih parkova Krka i Kornati predstavio je turistički vodič za županiju Dario Mikulandra.
Zadarsku županiju uz promotivni video o gradu Zadru i o otocima zadarskog arhipelaga predstavila je agencija Terra Travel. Istaknuta je atraktivnost same regije za nautički turizam i mogućnost individualiziranog, mirnog odmora koji će se tražiti u sezoni 2020.
Na video konferenciji sudjelovali su i predstavnici pet izraelskih turističkih agencija, ali i pojedini individualni sudionici, koje je posebno zanimalo aktualno popuštanja mjera oko koronavirusa u Republici Hrvatskoj i otvaranje hrvatskog turističkog tržišta.
Video konferencije se nastavljaju svaki petak do kraja svibnja. (http://il.mvep.hr/)