Film, ujedno i novi službeni film Festivala promovira ljepote Hrvatske kao odredišta gdje će se i ove godine, po četvrti put, u srpnju održati jedan od najvećih festivala elektronske glazbe u Europi
Organizatori ‘Ultra Europe festivala’ u Splitu 18. svibnja su premijerno predstavili film ‘Ultra Europe Destination’ koji promovira ljepote Hrvatske, Dalmacije i Splita kao odredišta gdje će se i ove godine, po četvrti put, od 14. do 20. srpnja održati jedan od najvećih festivala elektronske glazbe u Europi.
Film “Ultra Europe Destination” ujedno je i novi službeni film “Ultra Europe festivala”, koji je producirala ekipa NoMoBo i UMF TV-a, a koji će se, kako je kazao direktor Festivala Luka Jureško, idućeg tjedna početi i globalno prikazivati svjetske kabelske televizije.
“U nazivu filma je ‘destination’ jer je Ultra Europe u svijetu zbog ljepota hrvatskih lokacija već poznat pod ‘nadimkom’ Destination, čime, kao i ostalom što donosi Splitu i Hrvatskoj, uključujući i više od stotinu tisuća posjetitelja iz više od 140 zemalja, pridonosi promociji Hrvatske i kao destinacije festivala”, dodao je Jureško na promociji u Splitu.
Na predstavljanju filma organizatori su istaknuli da se Ultra Europe dodatno afirmira i kao mnogo više od glazbenog događanja, jer će ove godine obuhvatiti četiri lokacije: Split, Hvar, Vis i Brač, po čemu je jedinstven među Ultra festivalima koji se održavaju i u Sjevernoj i Južnoj Americi, Africi i Aziji.
U Splitu će se festival kao i svake godine održavati na stadionu Poljud, a ukupno će u sve četiri lokacije tijekom tjedan dana nastupiti više od 150 izvođača. Tijekom festivala održat će se i regata na kojoj se očekuje sudjelovanje više od 600 jedrilica. (Hina)